bahagia

10 APRIL.sabtu
Malam, around 10pm-1am..
Problem besar settled, n dapat tahu kebenaran..
Bersyukur sangat2! Kalau hal ni x jadi, mmg misteri masih kekal misteri..

11 APRIL.ahad
Hari Sukan Alam Shah, skolah rendah pqa..
Apiz..Fareez n Iqram ade..
Jumpa cikgu2..
Balik tu yg paling besh..
P Amcorp.. Tp kena tinggal kott.. Gaduh ngn family.. Dorang xbg p bli barang2 tu, tp pqa p jgak..haha
SERONOK DAPAT MAKAN AISKRIM MCD!!
Thank YOU for the day!
Walaupun kena balik sorang2, tp.. hehe YOU were there..

12 APRIL.isnin
-kantoi-
"Kak, dgr cite abg xxx ade record video amazing race hari tu?" kata pqa.
"Weh, kau ade rekod video hari tu eh?"kata akak kpd abg xxx.
"Nanti abg bluetooth kat xxx eh..." kata abg xxx..
Tmbahnya lagi, "SEMALAM PERGI MANA EH....?".
"Ehm! Mana de pape.." balas pqa...
"Makwe abg xxx nmpak kite smlm.." kata xxx...

-physics-
For the 4th time, I went to see Mr Ng..
After theLECTURE, after the ACID, after theCIRCLES he gave me, at last!
He asked me, "you go back and do this correction"..
"Oh okay, THANK YOU SIR!", I said..

p/s: I wanted to write about today's meeting, but, I don't think I should.. Thanks Shena, Aliff, nasihat korang mmg berguna n pqa akan amalkan!! "Buat bodoh je dgn hipokrit2 tu..."


(still having the alamshah1 spirits !)