Hey SMK Sultan Abdul Samad teachers, hope you loved the cake we bought you last Friday !
It was a SMALL
THANKEE U Loma for the idea, I'in & Arep for coming along, Syahr for the car ride, Far Apiz Az Miroh & Zar for supporting ! Sayang, I didn't capture any picture of the card coz your names were written in there. Sigh~
theCAKE
eh eh sempat..
panjang muncung I'IN ! AREP jelez...
LOMA dgn darlie smile dia.. =D
AWWHHH kalau lah kad tu terbuka...
Besar lagi perut dari kotak kek.... =.='
eceh eceh mcm serious je operasi ni..
haaa kasi ZOOM sama itu card !
CIKGU TAZLI !! Walaupun ajar PJK LELAKI je, but he helped me alot during PPI Camp. The best teacher ever ! (;
Kek pun sudah selesai diBAHAM.... (;
the most WANTED teacher,our Librarian Teacher Advisor,Cikgu Syikin !
Sayang gilaa kat Cikgu !!
OHHHH seronoknyaaa !
smilesokmolah (;
iloveyouhafizashraf.so much !
No comments:
Post a Comment